Hm, strange. That has been allowed for many years now, you do pay a fee of 10 euros though. There are no restrictions on where you can ride the bikes either.
https://www.ns.nl/klantenservice/deur-tot-deur-diensten/ov-f...
>Kan ik een OV-fiets op een andere locatie inleveren?
>Je kunt een OV-fiets ook op een andere locatie inleveren. Je betaalt dan wel € 10 extra. Deze extra kosten zijn voor het verplaatsen van de fiets.
>Lever je de fiets in bij een andere locatie op hetzelfde station? Dan betaal je niks extra.